•   sugestii@ctpcj.ro
  •   0264-430917

Sistemul de ticketing

9 Sep 2015
Sistemul de ticketing
Începând cu 09.09.2015 călătorii au posibilitatea de a achiziționa bilete de transport de la primul automat de vânzare a titlurilor de transport pus în funcțiune în Stația Someș. Automatele stradale pentru vânzarea cardurilor contactless și a biletelor de hârtie sunt componente ale sistemului de ticketing implementat la Cluj-Napoca de Primăria Cluj-Napoca și administrat de Compania de Transport Public Cluj-Napoca S.A. Începând cu luna septembrie automatele vor fi puse treptat în funcțiune pentru vânzarea biletelor de călătorie pentru Cluj-Napoca și Zonele Metropolitane.
Sistemul de ticketing este un sistem modern de vânzare și validare a titlurilor de călătorie care folosește cardul contactless ca suport pentru titlurile de călătorie. Din 09 septembrie biletele de hârtie de o călătorie pentru Cluj-Napoca și Zonele metropolitane se pot achiziționa și de la Automatele din stații. Ulterior se vor putea achiziționa de la automate și carduri încărcate cu titluri de călătorie nenominale, iar începând din luna noiembrie abonamentele actuale vor fi înlocuite cu carduri personalizate. Procesul prin care toți călătorii își vor înlocui abonamentele actuale cu carduri este unul de durata, ( circa 12 luni) și toate vânzările se vor face în Centrele special înființate în acest scop în Primăriile de cartier și Birourile de abonamente CTP. O data ce un călător deține un card de călătorie acesta nu mai trebuie sa se prezinte lunar la Centrul de vânzare pentru prelungirea abonamentului ci o va face la automatele stradale. Acestea au un meniu intuitiv care ghidează călătorul prin toți pașii care trebuie parcurși pentru achiziționarea titlului de călătorie dorit.

Sistemul actual de vânzare a titlurilor de călătorie va funcționa în paralel cu sistemul de ticketing o perioada suficienta astfel încât toți călătorii sa se adapteze treptat la noul sistem.

Oferta tarifară actuală rămâne în continuare valabilă, în plus se vor adaugă titluri tarifare electronice noi, de tipul „Bilet electronic pe perioadă de timp” „Portofel electronic” , „Abonament lunar pe toate liniile cu număr fix de călătorii”, „Abonamente nenominale pe 1 zi și 3 zile, pe toate liniile”. Acestea vor oferi flexibilitate în deplasare și creșterea mobilității populației din Zona Metropolitană Cluj.

Informații complete despre utilizarea sistemului vor putea fi accesate pe site-ul www.ctpcj.ro și pe automate la secțiunea INFORMAŢII.

CTP Cluj-Napoca

Compania de Transport Public Cluj Napoca SA este subordonată Primariei Municipiului Cluj-Napoca. Compania prestează servicii către populaţie, principala activitate fiind transportul de persoane în municipiul Cluj-Napoca şi în zona Metropolitană.

Buletin noutăţi

Abonati-va pentru ultimele stiri.

Va puteti abona pentru a primi actualizari legate de una sau mai multe linii. Detalii aici.

Căutare

Contact

B-dul 21 Decembrie 1989 Nr. 128-130, 400604
Cluj-Napoca, Cluj
sugestii@ctpcj.ro
0264-430917
Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.