•   sugestii@ctpcj.ro
  •   0264-430917

Bilete prin SMS

BILET DE CALATORIE pentru transport urban si metropolitan ACUM si prin SMS la 7479

Acum poti sa platesti calatoriile cu Compania de Transport Public Cluj-Napoca trimitand un simplu SMS de pe telefonul tau mobil la numarul 7479, Serviciul este valabil in retelele de telefonie mobila Vodafone, Orange si Digi Mobil. SMS-ul de comanda este gratuit in retelele Vodafone si DigiMobil iar in reteaua Orange are un cost de 0,05 Euro fara TVA.

  1. Titluri de calatorie disponibile prin SMS

Urban - Cluj-Napoca

1. Vrei sa platesti 1 CALATORIE pe o linie din Cluj-Napoca?
Trimite NUMARUL LINIEI prin SMS la 7479 ( de ex. 6, 25, 3) si dupa primirea SMS-ului de confirmare a platii vei avea 1 Calatorie valabila pe linia de transport pe care ai indicat-o, timp de 45 minute. Calatoria este valabila pentru ziua in curs, pana la ora indicata in SMS-ul de confirmare a platii. (Cost total SMS: 0.5 Euro + TVA)

2. Vrei sa platesti mai multe calatorii valabile 1 ORA pe TOATE liniile din Cluj-Napoca ?
Trimite litera T prin SMS la 7479 si dupa primirea SMS-ului de confirmare a platii vei avea un abonament de calatorie pentru 60 minute pe toate liniile direct pe telefonul tau mobil. Calatoria este valabila pentru ziua in curs, pana la ora indicata in SMS-ul de confirmare a platii. (tarif SMS: 0.9 Euro + TVA)

3. Vrei un Abonament pentru 1 ZI (24 ore) pe TOATE liniile din Cluj-Napoca ?
Trimite litera A prin SMS la 7479 si dupa primirea SMS-ului de confirmare a platii vei avea un abonament de calatorie pentru 24 ore pe toate liniile din Cluj-Napoca direct pe telefonul tau mobil. Abonamentul este valabil pana la ora indicata in SMS-ul de confirmare a platii. (tarif SMS: 2.60 Euro + TVA).

Metropolitan- toate localitatile in care CTP Cluj-Napoca deserveste transportul public.

Pentru Zona Metropolitana Cluj poti achizitiona abonamente valabile o perioada de timp. Te poti deplasa fara restrictii pe orice linie din zona metropolitana si urbana, cu conditia de a te incadra in timpul achizitionat.

1. Vrei sa calatoresti 40 Minute pe TOATE liniile din Zona Metropolitana si Urbana Cluj ?
Trimite textul M40 prin SMS la 7479 si dupa primirea SMS-ului de confirmare a platii vei avea un abonament de calatorie pentru 40 minute pe toate liniile din zona metropolitana si urbana direct pe telefonul tau mobil. Calatoria este valabila pentru ziua in curs, pana la ora indicata in SMS-ul de confirmare a platii.(tarif SMS: 0.9 Euro + TVA).

2. Vrei sa calatoresti 60 Minute pe TOATE liniile din Zona Metropolitana si Urbana Cluj-Napoca?
Trimite textul M60 prin SMS la 7479 si dupa primirea SMS-ului de confirmare a platii vei avea un abonament de calatorie pentru 60 minute pe toate liniile din zona metropolitana si urbana direct pe telefonul tau mobil. Calatoria este valabila pentru ziua in curs, pana la ora indicata in SMS-ul de confirmare a platii.(tarif SMS: 1.35 Euro + TVA).

3. Vrei sa calatoresti 80 Minute pe TOATE liniile din Zona Metropolitana si Urbana Cluj-Napoca?
Trimite textul M80 prin SMS la 7479 si dupa primirea SMS-ului de confirmare a platii vei avea un abonament de calatorie pentru 80 minute pe toate liniile din zona metropolitana si urbana direct pe telefonul tau mobil. Calatoria este valabila pentru ziua in curs, pana la ora indicata in SMS-ul de confirmare a platii.(tarif SMS: 1.8 Euro + TVA).

4.Vrei un Abonament pentru 1 ZI ( 24 ore) pe TOATE liniile din Zona Metropolitana si Urbana Cluj-Napoca ?
Trimite textul MA prin SMS la 7479 si dupa primirea SMS-ului de confirmare a platii vei avea un abonament de calatorie pentru 24 ore pe toate liniile din zona metropolitana si urbana direct pe telefonul tau mobil. Abonamentul este valabil pana la ora indicata in SMS-ul de confirmare a platii. (tarif SMS: 4 Euro + TVA).

  2. Avantajele acestei solutii de plata prin SMS

- achizitia se face instant fara sa te mai deplasezi la o casa de bilete.
- nu depinzi de orarul de functionare al caselor de bilete sau de amplasarea lor in statii.
- confirmarea platii calatoriei o primesti direct pe telefonul mobil intr-un interval de maxim 25 secunde de la trimiterea mesajului SMS.
- nu ai nevoie de bani cash pentru a face achizitia (platesti la urmatoarea factura telefonica sau din creditul initial daca este vorba de o cartela telefonica preplatita).
- cu titlul de calatorie pentru zona metropolitana te poti deplasa si in oras pana la destinatia dorita in limita timpului achizitionat.
- tariful biletului de calatorie nu se schimba (platesti in plus doar costurile de operare a serviciului de plata prin SMS). In plus, calatoria pe perioada de timp iti poate aduce avantaje. Consulta sectiunea "Titluri de calatorie disponibile prin SMS" pentru a afla detalii.
- Valoarea biletului poate fi decontata integral (inclusiv TVA), aceasta valoare aparand pe factura intocmita de operatorul de telefonie.

  3. Achizitia biletului prin SMS

- Trimite un mesaj SMS cu codul titlului de calatorie dorit la numarul scurt 7479. ( Detalii privind codul biletelor gasesti in sectiunea"Titluri de calatorie disponibile prin SMS")
- Dupa cateva secunde (maxim 25 secunde) vei primi pe telefonul mobil mesajul de confirmare a platii si codul de confirmare alocat biletului achizitionat.
- Biletul este valabil incepand din momentul confirmarii pana la termenul de valabilitate precizat in mesajul primit.
- Poti achizitiona bilete pentru mai multe persoane de pe un singur telefon mobil trimitand cate un mesaj de comanda pentru fiecare bilet dorit. Persoanele care calatoresc impreuna trebuie sa insoteasca posesorul telefonului mobil cu care se face dovada platii. In cazul in care una dintre persoane isi intrerupe calatoria celelalte trebuie sa pastreze telefonul mobil de la care s-a efectuat plata prin SMS deoarece acest telefon contine codurile alocate biletelor sau abonamentelor. In cadrul operatiunii de control pe acest telefon se vor primi codurile de control.

Important!! Este obligatoriu sa faci achizitia biletului prin SMS inainte de a te urca in mijlocul de transport deoarece biletul este valabil doar dupa primirea mesajului de confirmare pe telefonul mobil. Pentru a face dovada achizitiei trebuie sa detii codul de confirmare in momentul controlului.

Exemplu de mesaj de confirmare pentru titlu de calatorie achizitionat prin SMS: Abonamentul 24 ORE pe toate liniile urbane a fost activat. Valabil pana la 14:19 in 19/06/2014. Cost total:2,60 eur+TVA. Cod confirmare ABC01

  4. Controlul

- Prezinta controlorului codul de confirmare primit.
- In momentul efectuarii controlului vei primi un al doilea SMS continand codul de control ce trebuie prezentat controlorului.
- Codul de confirmare este valabil strict pe telefonul mobil de la care s-a realizat plata . Acest cod nu este transmisibil.

Important!! Pentru a face dovada detinerii biletului valid trebuie sa prezinti codul de confirmare primit. Trimiterea unui SMS ulterior controlului nu poate fi acceptată ca titlu de calatorie valabil. Controlorul va verifica in sistem codul prezentat si vei primi un nou SMS cu un nou cod. Vei prezenta controlorului si al doilea cod pentru verificare. De aceea este obigatoriu sa detii telefonul mobil in stare de functionare.

In cazul in care prezinti controlorului codul aferent unui bilet a carui perioada de valabilitate a expirat, acesta va fi atenţionat asupra codului prezentat ca fiind EXPIRAT. Daca ii dictezi un cod fals, acesta va fi declarat INVALID.

Refuzul de a prezenta codul de confirmare si codul de control, prezentarea unui cod expirat sau fals precum si lipsa telefonului mobil de la care s-a facut plata biletului prin SMS sunt echivalente cu nedetinerea unui titlu de calatorie valabil, se considera contraventie si se sanctioneaza conform reglementarilor in vigoare.

  5. Intrebări frecvente

1. In ce retele de telefonie functioneaza plata prin SMS?
Plata prin SMS a calatoriilor pentru zona urbana si metropolitana Cluj se poate face din retelele Vodafone, Digi Mobil si Orange.

2. Un bilet prin SMS poate fi redirecţionat (forwardat) pentru a-l folosi un prieten sau copilul meu?
Nu, un bilet prin SMS este valabil doar pentru posesorul telefonului de pe care s-a făcut comanda.

3. Pot achizitiona un bilet prin SMS pentru a-l folosi la o data/ora ulterioara achizitiei?
Nu, biletul platit prin SMS devine valabil imediat dupa primirea mesajului de confirmare ( 15-20 secunde de la comanda) si este valabil pana la ora si data indicate in mesaj.

4. Cum pot achizitiona bilete prin SMS pentru mai multe persoane?
Poti achizitiona bilete pentru mai multe persoane de pe un singur telefon mobil trimitand cate un mesaj de comanda pentru fiecare bilet dorit daca aceste persoane calatoresc impreuna.Ele trebuie sa insoteasca posesorul telefonului mobil cu care se face dovada platii. In cazul in care una dintre persoane isi intrerupe calatoria celelalte trebuie sa pastreze telefonul mobil de la care s-a efectuat plata prin SMS deoarece acest telefon contine codurile alocate biletelor sau abonamentelor. In cadrul operatiunii de control pe acest telefon se vor primi codurile de control.

5. Ce trebuie sa fac daca a expirat perioada de valabilitate a titlului de calatorie achiziţionat prin SMS si nu am reusit sa ajung la destinatie?
Trebuie sa trimiti un nou SMS de comanda si vei achizitiona un nou titlu de calatorie valabil.

6. Pot plati prin SMS de pe un numar internaţional?
Nu, acest lucru nu este posibil.

7. Ce se intamplă daca nu am credit suficient in cazul unei cartele prepaid?
In acest caz nu vei putea plati calatoria prin SMS.

8. Telefonul mobil este inregistrat pe firma la care lucrez. Pot plati calatoriile prin SMS?
Poti plati calatoriile prin SMS daca politica firmei permite.

9. După ce am comandat plata prin SMS primesc un mesaj de eroare. Voi fi taxat în vreun fel?
Vei fi taxat cu tariful normal al unui sms din reteaua ta.

10. Am trimis sms de comanda si nu am primit nici un raspuns. De ce?
Motivele pentru care nu ai primit SMS-ul de răspuns pot fi următoarele, dar nu se rezuma la acestea:
- numarul tau de mobil este in reteaua Telekom Romania, iar pentru acest operator serviciul de plata prin SMS nu e disponibil
- ai trimis sms la un numar de telefon gresit
- nu mai ai memorie pentru a primi mesaje noi
- nu ai semnal la telefon din diverse motive
- mesajele nu ajung în serverul central din diverse motive (congestionare, căderi, etc)

11. Daca am achizitionat bilet pentru o calatorie urbana pe linia 4 pot calatori cu un alt numar, de exemplu 30, pe portiune comuna?
Da, biletul SMS este valabil si pe alte linii care au tronson comun dar numai pe portiunea comuna.

12. Daca o linie urbana are traseu comun cu o linie metropolitana, pot folosi biletul de tip "o calatorie pe o linie urbana " pe autobuzul cu numar metropolitan?
Cu biletul de tip "o calatorie pe o linie urbana" puteti sa calatoriti cu autovehiculul purtand numar metropolitan ( de ex. M31) dar numai pe tronsonul comun cu linia urbana. De exemplu daca va deplasati cu M31 pana la ultima statie din Cluj-Napoca, trimiteti " 31" prin SMS.

  6. Termeni si conditii

Utilizatorii serviciului (abonati ai retelelor VODAFONE, ORANGE si Digi Mobil) declara ca sunt titularii telefonului mobil de la care efectueaza plata prin SMS a abonamentului de calatorie sau a calatoriei si au dreptul de a utiliza telefonul in acest scop.
Utilizatorii declara ca sunt de acord si ca nu vor solicita, in nici o modalitate, nici un fel de reparare materiala ori de orice alta natura si ca nu vor formula plangeri/sesizari impotriva S.C. Compania de Transport Public Cluj Napoca S.A. sau a furnizorului serviciului in cazul in care dar fara a se limita la, sunt intalnite situatii in care: mesajele nu ajung la furnizorul serviciului datorita unor erori de trimitere, trafic si/sau gestionare in servere; mesajele ajung in alta forma/format de natura a face imposibila interpretarea lor de catre serverul de procesare al mesajelor; mesajele ajung cu o intarziere nejusificata, datorita unor probleme tehnice si/sau de trafic; exista erori de conectare la retea si/sau la serviciu; serviciu devine indisponibil sau se restrange in teritoriu/aplicatii din cauze de forta majora si/sau revizii tehnice neasteptate. Totodata raspunderea furnizorului de serviciu nu poate fi retinuta, iar utilizatorul se declara de acord sa nu formuleze nici un fel de cerere/plangere/sesizare, dar fara a se limita la acestea, impotriva furnizorului de serviciu, pentru probleme tehnice/de comunicare/transfer de date aparute ca urmare a unei utilizari incorecte a retelei/terminalului si/sau ca urmare a zonei (exemplu: intre cladiri inalte, in subsoluri – situatii de ecranare) in care se afla utilizatorul in momentul accesarii serviciului.


Regulament valabil incepand din 18.06.2014

CTP Cluj-Napoca

Compania de Transport Public Cluj Napoca SA este subordonată Primariei Municipiului Cluj-Napoca. Compania prestează servicii către populaţie, principala activitate fiind transportul de persoane în municipiul Cluj-Napoca şi în zona Metropolitană.

Buletin noutăţi

Abonati-va pentru ultimele stiri.

Va puteti abona pentru a primi actualizari legate de una sau mai multe linii. Detalii aici.

Căutare

Contact

B-dul 21 Decembrie 1989 Nr. 128-130, 400604
Cluj-Napoca, Cluj
sugestii@ctpcj.ro
0264-430917
Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.