Biroul Relatii clienti: Recuperare sume de la Automate; Modificari abonamente
Pentru solutionarea Cererilor, Reclamatiilor si Sugestiilor precum si pentru obtinerea Informatiilor privind Automatele, Validatoarele, Cardurile de transport si Abonamentele electronice ne puteti contacta astfel:
- Telefonic, la numerele: 0264 430 917; 0264 430 874; 0758 082 144;
- Electronic, prin formularul de CONTACT de pe site-ul nostru: http://ctpcj.ro/index.php/ro/contact-ctp
- la BIROUL RELATII CLIENTI (Bd. 21 Decembrie 1989, nr. 79A ); Orar: Luni-Vineri, 7:30-15:30
1. RECUPERARE SUMA blocata la Automate
- Recuperarea sumei platite in numerar, blocata in Automat;
Automatul elibereaza o CHITANTA justificativa, cu suma de recuperat, in cazul in care calatorul a achitat o suma in numerar la automat si nu i s-a eliberat titlul de calatorie comandat sau restul cuvenit; In baza acestei chitante si a Cartii de Identitate calatorul isi poate recupera suma in numerar pe loc, de la orice Centru de Vanzare Carduri sau Chiosc de bilete.
!Tips and Tricks: Nu introduceți bancnote îndoite, șifonate, uzate, rupte sau lipite, pentru a evita blocarea lor in automat.
- Recuperarea sumei platite cu cardul bancar la Automat, in cazul unei erori la incarcarea cardului de transport.
Automatul elibereaza o CHITANTA justificativa, cu suma de recuperat CARD BANCAR, in cazul in care calatorul a achitat o suma cu CARDUL BANCAR si nu i s-a incarcat cardul de calatorie.
Cu aceasta chitanta, calatorul se poate prezenta in urmatoarele 2 zile lucratoare la Centrul de Vanzare CTP- Bd. 21 Decembrie Nr. 79A pentru verificarea cardului, in vederea identificarii unei eventuale defectiuni, si incarcarea cardului de transport cu abonamentul dorit, fara a mai achita alte sume.
In cazul in care calatorul nu se prezinta in urmatoarele 2 zile pentru finalizarea vanzarii, suma se va restitui automat pe cardul bancar de pe care a fost platita, in 10-15 zile lucratoare de la incident, fara a mai necesita solicitari suplimentare din partea calatorului.
Calatorii vor regasi sumele restituite in EXTRASUL de CONT.
!Tips and Tricks: Pentru a Evita erorile la incarcarea cardului de transport va rugam sa urmati cu atentie toti pasii afisati pe ecran si sa cititi Instructiunile afisate pe fiecare Automat, inainte de a efectua operatiuni necunoscute.!Tips and Tricks: Ultimul pas pentru incarcarea cardului este reapropierea cardului de zona de scriere pentru a se inregistra pe card Titlul de calatorie achizitionat.
- Recuperarea sumei platite la automat in situatii exceptionale.
Uneori, in situatii exceptionale, nu se elibereaza nici o dovadă pentru suma de recuperat NUMERAR sau CARD BANCAR sau se elibereaza doar pentru o parte din suma.
In aceasta situatie calatorii sunt rugati sa anunte telefonic, in cel mai scurt timp, pentru ca CTP sa inceapa actiunile de verificare. Recuperarea banilor, a biletelor, a cardurilor sau a titlurilor de calatorie electronice se va putea face numai de la Biroul Relatii Clienti, in 1-7 zile lucratoare de la incident, interval necesar verificarilor si recuperarii din automat a sumei solicitate.
2. Modificari abonamente, recuperari abonamente pierdute, blocare/deblocare card
- Modificari abonamente; Se poate modifica numarul liniei pentru abonamentul in vigoare, data de valabilitate (in cazul in care aceasta a fost setata gresit la achizitie) sau se pot face alte corectii justificate; Este necesara prezentarea cardului la Biroul Relatii Clienti;
- Recuperarea titlurilor de calatorie valabile, de pe cardul pierdut;
- pentru Abonamentele platite de calatori- este necesara achizitia unui card nou, de la orice Centru de vanzare si prezentarea cardului nou la Biroul Relatii Clienti pentru transfer;
- pentru Abonamentele Gratuite – cardul nou si abonamentul gratuit se pot obtine numai de la Centrul de Vanzare de pe Bd. 21 Decembrie 1989A, nr. 79A, de Luni-Vineri in intervalul orar 7:30-15:30.
Pentru emiterea unui card nou este necesar un document de identitate sau carnetul de elev si o fotografie, daca nu se doreste utilizarea celei din documentele mentionate mai sus.
- Blocarea cardurilor pierdute sau deteriorate; Se poate face telefonic sau la Biroul Relatii Clienti;
- Deblocarea cardurilor la cererea proprietarului, in urmatoarele situatii:
- cardul declarant pierdut a fost regasit de proprietar;
- cardul a fost blocat la cererea institutiei care suporta costul abonamentului (Firme, Universitati, Scoli, etc.), iar proprietarul cardului doreste sa-l utilizeze in continuare. Pentru a-l putea utiliza si reincarca, trebuie sters abonamentul gratuit de pe card;
Accesări: 74422