•   sugestii [at] ctpcj.ro
  •   0264-430917
  •   ANPC

Intrebari frecvente

Carduri de transport-TOP 10 INTREBARI FRECVENTE


1. Ce trebuie sa fac daca mi-am pierdut cardul de transport?
Raspuns: Daca nu doriti sa va recuperati titlurile tarifare de pe cardul pierdut, puteti sa mergeti la oricare dintre centrele de vanzari carduri pentru emiterea unui nou card si declararea cardului pierdut. Daca doriti sa recuperati titlul tarifar de pe cardul pierdut trebuie sa veniti in cel mai scurt timp la Centrul de vanzari carduri situat pe B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79A, de luni pana vineri, intre orele 07:30-15:30. In ambele situatii se va emite un card nou, deci avem nevoie de documentul doveditor al identitatii si poza posesorului. Emiterea unui card nou costa 8 lei.

2 . Cum procedez daca am probleme tehnice cu cardul de calatorie?
Raspuns: Va rugam sa sunati la numarul 0758-082144, pentru asistenta tehnica. Uneori va fi necesar ca in cel mai scurt timp sa veniti la Serviciul tehnic Ticketing pentru verificari. O defectiune a cardului de transport nu va da dreptul de a calatori fara titlu de calatorie valabil, de aceea va recomandam sa achizitionati titluri de calatorie de alt tip pana la solutionarea problemei.
Adresa Servicu Tehnic Ticketing: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79A
Program de lucru: Luni-Vineri, intre orele 07:30-15:30

3. Cum procedez daca am achitat la automat in numerar si nu am primit biletul/abonamentul sau banii inapoi?
Raspuns: Ridicati din automat Chitanta pentru Suma de recuperat. Cu aceasta chitanta puteti solicita banii de la orice Centru de vanzare carduri. Daca nu ati primit chitanta, va rugam sa veniti la Biroul clienti, pe B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79A, de luni pana vineri, intre orele 07:30-15:30, pentru recuperarea banilor sau biletelor/abonamentelor cuvenite.

4. Cum procedez daca am platit cu cardul bancar la automat, dar abonamentul/biletul nu a fost reincarcat?
Raspuns: Puteti veni la Centrul de vanzare carduri de pe Bd. 21 Decembrie 1989 nr. 79A pentru finalizarea incarcarii pe card, in maxim 2 zile lucratoare de la incident, sau puteti relua operatiunea la automat finalizand incarcarea, suma fiind restituita automat pe cardul de pe care ati platit. Pentru verificarea restituirii va rugam sa consultati extrasul de cont peste aproximativ 10 zile lucratoare, deoarece pentru aceasta restituire nu veti fi anuntat de banca prin SMS. Pentru a evita aceste situatii respectati cu atentie pasii pentru reincarcarea cardului, afisati pe automat.

5. Daca am abonament pe o linie anume, pot circula si cu alte linii?
Raspuns: Abonamentul poate fi utilizat și pe altă linie decât cea din abonament, dar numai pe TRONSONUL COMUN al celor două (traseu si statii comune). Este necesar sa apasati butonul „TRONSON COMUN” inainte de a apropia cardul pentru validare. Validarea pe tronson comun se face pe proprie raspundere a calatorului, acesta decide inainte de urcare daca detine titlu de calatorie corespunzator.

6. De ce nu pot face reincarcarea abonamentului de la automat, daca nu mi-a expirat valabilitatea abonamentului, dar mi-am consumat calatoriile?
Raspuns: Abonamentul este caracterizat de o perioada de valabilitate (luna, saptamana, 3 zile, 1 zi) si poate avea un numar nelimitat de calatorii sau un numar limitat de maxim 60 sau 120 de calatorii. Automatul nu permite suprapunerea perioadelor de valabilitate. Daca epuizati numarul de calatorii inainte de intervalul de 1 luna aveti urmatoarele optiuni: sa utilizati bilete pana la data expirarii abonamentului, sa treceti la planul tarifar superior (120 de calatorii sau numar nelimitat de calatorii) sau, daca depasirea numarului de calatorii survine ocazional, puteti merge la un Centru de vanzare cu operator uman unde vi se poate vinde un abonament cu suprapunerea perioadei.

7. De ce nu se reporteaza calatoriile neconsumate intr-o luna pentru abonamentul lunar valabill pe toate liniile cu 60 sau 120 de calatorii?
Raspuns: Caracteristica tuturor abonamentelor este ca sunt limitate in timp. Calatoriile nu se reporteaza, dar nu este un dezavantaj pentru calatori, deoarece tariful rezultat pe calatorie este mai mic decat pretul unui bilet. Calatorii pot face o evaluare a avantajelor, a pretului, etc. si vor achizitiona abonamente numai daca numarul de calatorii efectuate lunar justifica acest lucru.

8. De ce trebuie sa validez la fiecare calatorie, daca am abonament cu numar nelimitat de calatorii?
Raspuns: Obligativitatea validarii a fost aprobata prin Hotararea de Consiliu Local Nr. 670/ 09.2019. Detalii despre aceasta gasit la Art 2.3- Obligatiile calatorilor si la Art 7- Contraventii. In baza acestor prevederi controlorul poate aplica amenda in cazul nevalidarii cardului.

9. De ce trebuie sa validez la fiecare urcare biletul de 30/60 minute, portofelul electronic, abonamentul pentru elevi si studenti cu 120 de calatorii de 60 de minute, daca am validat deja pe o alta masina si nu a expirat valabilitatea validarii?
Raspuns: Sistemul analizeaza in momentul validarilor ulterioare daca s-a depasit sau nu timpul de 30/60 de minute de la prima validare si va consuma sau nu inca o calatorie, in functie de situatie. Astfel calatorul nu mai trebuie sa monitorizeze timpul scurs de la prima validare pentru a se asigura ca s-a incadrat sau nu in timp, situatia fiind solutionata de sistemul de validare. Daca mesajul afisat este “Card deja validat”, inseamna ca nu s-a consumat o alta calatorie. Cu fiecare masina pe care s-a validat se poate calatori pana la capat de linie, chiar daca durata de 30/60 de minute va fi depasita in timpul calatoriei.
Validarea este obligatorie la fiecare calatorie conform HCL nr. 670/09.2019. Controlorul poate aplica amenda in cazul nevalidarii cardului pe mijlocul de transport pe care se efectueaza controlul.

10. Cum procedez daca, pe mijlocul de transport, nu functioneaza nici un validator?
Raspuns: In cazul in care detineti titluri tarifare valabile, dar nici un validator de pe mijlocul de transport nu permite validarea sau nu aveti posibilitatea sa va deplasati de la validatorul defect din cauza aglomeratiei sau a unei conditii fizice, puteti sa va continuati calatoria fara a primi amenda. Controlorul va verifica validatorele in momentul controlului, pentru a confirma defectiunea.

Accesări: 74216

CTP Cluj-Napoca

Compania de Transport Public Cluj Napoca SA este subordonată Primariei Municipiului Cluj-Napoca. Compania prestează servicii către populaţie, principala activitate fiind transportul de persoane în municipiul Cluj-Napoca şi în zona Metropolitană.

Buletin noutăţi

Abonati-va pentru ultimele stiri.

Va puteti abona pentru a primi actualizari legate de una sau mai multe linii. Detalii aici.

Căutare

Contact

B-dul 21 Decembrie 1989 Nr. 128-130, 400604
Cluj-Napoca, Cluj
sugestii(at)ctpcj.ro
0264-430917

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.