•   sugestii [at] ctpcj.ro
  •   0264-430917
  •   ANPC

Lista Liniilor de transport în comun pe care vor fi afișate desenele realizate în cadrul Concursului de desene „Mascota zâmbăreaţă CTP” ediţia a II-a 2017


Nr. Denumire unitate de învăţământ Linia de transport în comun care circulă în zona unitaţii de învăţământ
1. Seminarul Teologic Ortodox Cluj-Napoca 35
2. Liceul Teoretic „Mihai Eminescu” 30
3. Liceul Teoretic „Nicolae Bălcescu” 36 B
4. Liceul Teoretic „Lucian Blaga” 33
5. Liceul Tehnologic „Ştefan Pascu” Apahida M41
6. Liceul Teoretic Baptist Emanuel 101
7. Colegiul Naţional „George Bariţiu” 101
8. Colegiul de Muzică „Sigismund Toduţă” 35
9. Liceul Unitarian „Janos Zsigmond” 24B
10. Şcoala Gimnazială Luna de Sus M23
11. Şcoala Gimnazială „Nicolae Titulescu” 3
12. Şcoala Gimnazială „Iuliu Haţieganu” 6
13. Şcoala Gimnazială „Nicolae Iorga” 39
14. Şcoala Gimnazială „Alexandru Bohăţiel” Vultureni M39
15. Şcoala Gimnazială Specială pt. Deficienţi de auz „Kozmutza Flora” 37 / 38
16. Şcoala Gimnazială „Alexandru Vaida-Voevod” 47
17. Şcoala Gimnazială Răchiţele 25
18. Grădiniţa cu p.p. „Bambi” 24B
19. Grădiniţa cu p.p. „Flori de tei” 5
20. Grădiniţa cu p.p. „Micul Print” 3
21. Grădiniţa cu p.p. „Dumbrava Minunată” 25
22. Grădiniţa cu p.p. „Degeţica” 5

Compania de Transport Public, alături de Primăria municipiului Cluj-Napoca şi de Inspectoratul Şcolar Judeţean Cluj, anunţă lansarea ediţiei a doua a deja îndrăgitului concurs pentru copii şi elevi, Mascota Zâmbăreaţă a CTP.

La fel ca şi anul trecut, pot participa prescolarii şi elevii din clasele primare din municipiul Cluj-Napoca şi din Zona Metropolitană. Perioada de transmitere a desenelor la secretariatul Inspectoratului Şcolar Judeţean este de 10- 26 mai. Preşcolarii şi elevii sunt invitaţi să creeze o nouă mascotă pentru Compania de Transport Public Cluj-Napoca, fie sub forma unei feţe zâmbitoare, fie a unui autobuz simpatic. Premiul întâi oferit de CTP este în valoare de 250 de lei, premiul II de 200 de lei, iar premiul III de 150. Se oferă şi trei menţiuni de 100 de lei.

Detalii şi informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul CTP www.ctpcj.ro sau la tel. 0264. 430.917.

Urăm succes tuturor copiilor participanţi şi le reamintim că desenele lor vor fi expuse în 1 Iunie, de Ziua Copilului, într-o expoziţie mobilă care se va plimba prin municipiu şi in întreaga Zonă Metropolitană, mai multe mijloace de transport ale CTP fiind transformate în mici galerii de artă, câte unul pentru fiecare instituţie de învăţământ participantă.

Descarca aici regulamentul si documentele necesare pentru participarea la concurs.

Campania “DONEAZA SANGE, FII EROU !” organizata de OSM Cluj se desfăşoară în perioada 9-13 mai la Centrul Regional de Transfuzie Sanguină Cluj-Napoca de pe strada Nicolae Bălcescu nr.18 (la colț cu str.Paris).
Orar: 7:30-13:00

Ce condiţii trebuie să îndeplineşti ca să poţi dona sânge?
Oricine poate dona sânge, dar pentru că ne preocupă sănătatea ta atât după actul de donare, cât şi a primitorului, trebuie să indeplinesti anumite condiţii:
– donatorii trebuie să aibă la ei actul de identitate;
– să mănânce dimineață un mic dejun ușor fără grăsimi;
– vârsta 18-60 ani;
– stare generală de sănătate bună;
– greutate corespunzătoare femei>55kg, bărbați>60kg;
– să nu fi avut hepatită, TBC sau alte boli infecțioase;
– să nu fie alergic;
– să nu fie răcit;
– să nu fie sub tratament medicamentos;
– să nu aibă tensiune arterială >180/100 mmHg;
– să nu fie în perioada ciclului menstrual;
– să nu fie sub tratament anticoncepțional;
– să nu fi suferit în ultimele luni intervenții chirurgicale;
– să fie odihnit;
– să nu fie după tură de noapte la serviciu;
– să nu fi consumat alcool în ultimele 72 ore;
– să nu fi mâncat grăsimi în ultimele 24 ore;
– să nu fie în pensie de boală (indiferent de diagnostic);
– să nu te fi vaccinat în ultimele 2 săptămâni;

Facilităţile donatorului de sânge:
– Primeşte 7 bonuri de masă cu care va putea face cumpărături în orice magazin care acceptă bonuri de masă.
– Următoarele analize de sânge sunt gratuite:
* Hepatită B şi C
* HIV (SIDA)
* VDRL (Sifilis)
* HTLV (Leucemie)
* Hemoglobină
* Grup (A, B, O, AB), Rh (D)
* Anticorpi antieritrocitari (pentru fetele cu Rh – )
– Primeşte o adeverinţă pentru:
* Reducere de 50% pentru transportul în comun - CTP CLUJ-NAPOCA S.A. pentru 1 lună. Abonamentele disponibile sunt: reducere 50% pe 1 Linie, reducere 50% pe 2 Linii sau 50% reducere pe Toate Liniile - la alegerea donatorului.
* 1 zi liberă

Bine de ştiut şi de reţinut:
– nu există substitut pentru sângele uman
– sângele donat are o durată de viață limitată (de aceea este important să donezi constant)
– o unitate de sânge recoltată de la un donator (420 ml) poate salva 3 vieți
– cineva are nevoie de sânge o dată la 3 secunde
– doar 2% din populația României donează sânge, deși este estimat că aproximativ 60% din populația țării va avea nevoie, la un moment dat, de minim o transfuzie de sânge
– nu te costă nimic
– scade riscul de a dezvolta anumite forme de cancer
– scade riscul de producere a infarctului miocardic acut
– este un act umanitar
Pentru a asigura buna funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Majoritatea site-urilor mari fac acest lucru.

Ce se înțelege prin cookie-uri?
Cookie-ul este un fişier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitaţi. Datorită cookie-urilor, site-ul reţine, pe o perioadă de timp, acţiunile şi preferinţele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor şi alte preferinţe de afişare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceţi ori de câte ori reveniţi la site sau navigaţi de pe o pagină pe alta.

Cum se folosesc cookie-urile?
Prin utilizarea cookie-urilor, veti beneficia de o mai buna experienţă de vizitare a site-ului nostru. În plus, pentru anumite activităţi de bază este nevoie de cookie-uri. De exemplu, folosim cookie-uri pentru:
  • analiza vizitatorilor, în vederea îmbunătăţirii experienţei online. Folosind software-ul Google Analytics, colectăm date anonime despre vizitele pe site-ul nostru, cum ar fi paginile vizualizate;
  • pentru a păstra preferinţele dumneavoastră, de exemplu limba în care doriti afisarea paginilor;
  • informaţiile dobândite prin intermediul cookie-urilor sunt anonime şi nu vor fi legate de datele cu caracter personal. CTP Cluj-Napoca nu trimite aceste informaţii către nicio parte terţă pentru uzul ei independent;
  • daca optati pentru blocarea cookie-urilor, puteţi limita funcţionalitatea site-ului, de exemplu a formularelor.

Cum puteţi controla cookie-urile?
Puteţi controla şi/sau şterge cookie-urile după cum doriţi – pentru detalii, consultaţi site-ul aboutcookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceţi acest lucru, este posibil să fiţi nevoit să setaţi manual unele preferinţe, de fiecare dată când vizitaţi site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opţiuni să nu funcţioneze.
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
INSPECTORATUL GENERAL AL POLIŢIEI ROMÂNE
INSPECTORATUL DE POLIŢIE JUDEŢEAN CLUJ

"NU TRECE DINCOLO!" este campania Poliției Române pentru prevenirea accidentelor rutiere în care sunt implicați pietonii, care se va derula în perioada aprilie – noiembrie a.c..

Scopul campaniei este prevenirea victimizării pietonilor prin accidente de circulaţie.

La data de 1 mai a.c., la sediul Inspectoratului General al Poliției Române, a avut loc conferința de lansare a campaniei pentru prevenirea accidentelor rutiere în care sunt implicați pietonii - ,,NU TRECE DINCOLO!”.

POLITICA DE SECURITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL


În conformitate cu REGULAMENTUL (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 (GDPR) cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC CLUJ-NAPOCA SA prelucrează date cu caracter personal, cu respectarea principiilor menţionate în continuare, în scopuri legitime.

Nota de informare privind protecţia datelor personale
Nota de informare privind protecția datelor video
Politica de supraveghere video/audio

  1. Principiile prelucrării datelor cu caracter personal

Notificarea: Operatorul de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Legalitatea: Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu bună-credinţă şi în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare.
Scopul bine determinat: Datele cu caracter personal sunt colectate numai în scopuri bine determinate, explicite şi legitime, adecvate, pertinente şi neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate şi ulterior prelucrate.
Confidenţialitatea: Informaţiile sunt prelucrate şi folosite conform politicii de confidenţialitate a datelor personale, informaţiile fiind folosite numai pentru scopul în care sunt colectate.
Consimţământul persoanei vizate: Datele cu caracter personal se prelucrează în conformitate cu drepturile persoanei vizate prevăzute de REGULAMENTUL (UE) 2016/679.
Informarea: Persoana este informată de către instituţia care prelucreaza datele personale ale persoanei vizate.
Stocarea: Datele cu caracter persoanal nu se stochează pentru o perioadă mai lungă decât este necesar pentru realizarea scopurilor în care au fost colectate.
Protejarea persoanelor vizate: Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opoziţie şi de a nu fi suspus unei decizii individuale, precum şi dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanţei de judecată pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care le-au fost încălcate.
Securitatea: Măsurile tehnice şi organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel încât să asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate, în ceea ce priveşte distrugerea accidentala sau ilegala, pierderea, modificarea, dezvăluirea sau accesului neautorizat.

  2. Drepturile persoanelor fizice vizate

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 2016/679 (GDPR), persoanele fizice ale căror date cu caracter personal sunt/ vor fi prelucrate (colectate, stocate, procesate, transmise, eliminate) sunt:
1.DREPTUL LA INFORMARE Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA are obligația de a informa persoanele vizate despre procesul de colectare/ procesare/ transmitere de date personale. Excepție: în situația în care persoanele fizice transmit voluntar datele sau când aceste date sunt preluate de la un alt operator/ terță parte. CTP trebuie să informeze persoana vizată despre: • identitatea și datele de contact ale operatorului și procesatorului; • datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor; • scopul și temeiul juridic în care sunt colectate datele; • interesele legitime ale operatorului dacă prelucrarea se face în baza Art. 6 alin.1 lit. f.; • destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal; • intenția operatorului de a transfera datele către terțe părți, dacă este cazul; • perioada pe care vor fi stocate datele sau, dacă nu este posibil, criterii folosite pentru a determina acea perioadă; • drepturile persoanelor vizate; • dreptul de a depune o plângere unei autorități de supraveghere; • obligația de a furniza datele derivată din obligații legale sau contractuale și eventualele consecințe în cazul neconformării; • existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri și informații privind logica utilizată și importanța și consecințele unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată; • pentru prelucrări ulterioare în scopuri diferite, informații prealabile privind scopul secundar • sursa din care provin datele personale dacă acestea nu au fost colectate direct de la persoana fizică vizată.
2. DREPTUL LA RECTIFICARE CTP Cluj-Napoca SA are obligația de a modifica/ corecta/ completa datele cu caracter personal la solicitarea persoanelor fizice vizate sau de a oferi acestora posibilitatea actualizării acestor date. În unele situații, poate fi necesară o declarație suplimentară a persoanei fizice vizate. De asemena, poate fi necesar ca CTP să ia măsuri suplimentare, pentru a se asigura de legalitatea și corectitudinea modificărilor solicitate/ realizate.
3. DREPTUL DE PORTABILITATE A DATELOR CTP Cluj-Napoca SA are obligația ca, la solicitarea persoanelor fizice vizate, să le pună acestora la dispozitie datele cu caracter personal colectate/ prelucrate, într-un format structurat, prelucrabil și interoperabil. În unele situații, poate fi necesar ca CTP să ia măsuri suplimentare pentru a se asigura de identitatea persoanei fizice, care solicită portarea datelor cu caracter personal.
4. DREPTUL DE STERGERE (DE A FI UITAT) CTP are obligația ca, la solicitarea persoanelor fizice vizate, să șteargă datele cu caracter personal ale acestora, dacă nu există prevederi legale aplicabile care obligă compania să rețină acele date sau dacă nu există vreun interes legitim al operatorului, care să prevaleze acestui drept.
5. DREPTUL DE RESTRICTIONARE A PRELUCRĂRII DE DATE CTP are obligația ca, la solicitarea persoanelor fizice vizate și în cazul în care nu există vreun temei juridic sau interes legitim, care să prevaleze, să oprească orice colectare/ prelucrare de date cu caracter personal ale solicitantului.
6. DREPTUL DE OPOZITIE (DE A SE OPUNE PRELUCRĂRII DE DATE) CTP are obligația ca în cazul în care persoanele fizice se opun colectării/ procesării de date personale să nu efectueze nicio activitate de prelucrare a acelor date, excepție făcând situațiile în care primează un temei juridic sau un interes legitim al companiei.
7. DREPTUL DE A SE OPUNE PROCESULUI DECIZIONAL AUTOMATIZAT Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate, exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice ce privesc persoana respectivă sau o afectează într-o măsură semnificativă. Persoana vizată are dreptul de a obține intervenție umană din partea operatorului, de a-și exprima punctul de vedere și de a contesta decizia dacă s-a realizat deja un proces decizional automatizat.
8. DREPTUL DE A FACE O PLÂNGERE SAU DE ADRESARE UNEI INSTANȚE Persoanele fizice vizate de prelucrarea datelor lor personale se pot adresa la: 1. Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal • www.dataprotection.ro ; 2. Instanțelor de judecată.

  3. Securitatea datelor cu caracter personal

Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA certifică faptul că îndeplineşte cerinţele minime de securitate a datelor cu caracter personal şi se supune următoarelor reguli generale privind prelucrarea datelor cu caracter personal :

- utilizează metode şi tehnologii de securitate, împreuna cu politici aplicate salariaţilor şi procedurilor de lucru, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate;
- fişele de post şi contractele de munca ale angajaţilor care prelucrează date cu caracter personal cuprind clauza de confidenţialitate;
- personalul Companiei este instruit în ceea ce priveşte securitatea şi confidenţialitatea datelor cu caracter personal care sunt prelucrate;
- accesul la computerele ce conţin baze de date cu caracter personal este restricţionat cu cont/user şi parola;
- accesul la bazele de date este permis doar persoanelor autorizate în acest sens.


1. activitate de transport public local - suma operațiunilor de transport care asigură, nemijlocit, deplasarea persoanelor, cu ajutorul autobuzelor, troleibuzelor şi tramvaielor pe distanţe şi în condiţii prestabilite, efectuate în cadrul serviciului.

2. AMTPC - Asociaţia Metropolitană de Transport Public Cluj.

3. autovehicul - orice vehicul rutier care se deplasează prin propulsie proprie. Vehiculele care se deplasează pe şine, denumite tramvaie nu sunt considerate autovehicule.Troleibuzele sunt considerate autovehicule.

4. cap de traseu - staţia de plecare sau staţia de destinaţie a unui traseu, utilizată pentru urcarea/coborârea, după caz, a persoanelor transportate prin curse regulate de transport public local;

5. călătorie - deplasarea fără întrerupere a unei persoane, între capătul de traseu de plecare şi capătul de traseu de destinaţie pe un sens de circulaţie indiferent de numărul staţiilor, care se încheie cel târziu la momentul în care mijlocul de transport public local de călători, a ajuns la capătul de traseu de destinaţie.

6. card de călătorie - cartela RF- ID care are rolul de titlu de călătorie. Un card de călătorie poate avea înregistrat pe el unul sau mai multe titluri tarifare;

7. licenţă de traseu - documentul care dă dreptul operatorului de transport rutier/transportator autorizat să efectueze transport public de persoane prin curse regulate pe un anumit traseu, conform programului de transport;

8. operator de transport rutier/transportator autorizat - întreprindere care deţine certificat unic de înregistrare, având ca obiect de activitate activitatea de transport , deţinătoare a unei licenţe de transport şi care efectuează transport public cu autovehicule şi vehicule deţinute cu orice titlu, cu excepţia comodatului;

9. organul de control - agenti constatatori : controlori CTP Cluj-Napoca S.A. , organele de control ale CTP şi alţi agenţi împuterniciţi de AMTPC desemnaţi să efectueze activităţi de constatare şi sancţionare a contravenţiilor la activitatea de transport public local de persoane şi să îndeplinească orice alte acţiuni corelative acestora;

10. portofel electronic - un cont pe cardul de călătorie care păstrează unităţi de validare;

11. program de circulaţie - document utilizat în transportul public de persoane prin curse regulate, care conţine în principal informaţii privind traseul, capetele de traseu, lungimea traseului, staţiile pentru îmbarcarea-debarcarea călătorilor, distanţele dintre staţii şi intervalele de succedare a curselor;

12. serviciu regulat de transport persoane - serviciul care asigură transportul de persoane la intervale şi pe trasee stabilite, persoanele fiind îmbarcate şi debarcate la puncte de oprire prestabilite;

13. staţie publică - spaţiu delimitat, situat pe traseul unui serviciu regulat de transport de persoane, amenajat corespunzător, destinat urcării şi coborârii persoanelor (călătorilor), semnalizat printr-un indicator rutier şi care să aibă în dotare un panou destinat afişării unor informaţii;

14. traseu - parcurs care asigură legătura dintre capul de traseu al liniei de plecare şi capul de traseu al liniei de destinaţie, pe care se efectuează transport rutier public de persoane prin servicii regulate de transport. Sunt considerate trasee locale pe teritoriul AMTPC - parcursul care asigură legatura între mai multe localităţi şi/sau obiective, cuprinse între două capete de linie, pe care se desfăşoară transportul public local de persoane;

15. traseu comun - acea porţiune de linie pe care circula mai multe mijloace de transport în acelaşi sens de circulaţie delimitat de la prima staţie comună până la ultima staţie comună;

16. transport rutier local de persoane - transportul rutier public de persoane prin servicii regulate efectuat în interiorul municipiului Cluj-Napoca, precum şi în limitele AMTPC;

17. titlu de călătorie - bilete, legitimatii, abonamente, autorizatii de calatorie gratuita, carduri, cartele electromagnetice, cartele fara contact emise de autoritatile locale competente sau de operatori, dupa caz, in baza carora este permis accesul in mijloacele de transport public iar calatoria este autorizata; titlurile de calatorie sunt pe suport material sau de tip virtual, nominale sau nenominale, transmisibile sau netransmisibile, dupa caz.

18. titlu de calatorie valabil - titlul de călătorie aflat în posesia călatorului pe perioada deplasării care îndeplineşte condiţiile de valabilitate conform ofertei tarifare (valabilitate pe perioadă, linie, zonă, categorii de călători) şi care a fost validat conform instrucţiunilor de validare;

19. titlul tarifar - o poziţie în cadrul ofertei tarifare;

20. unitate de validare - o valoare în lei care este folosită ca unitate de măsură în stabilirea costului unei călătorii;

21. utilizator al serviciului de transport public local - persoană fizică (călător) beneficiară a unui serviciu de transport public local;

22. validare - operaţiune prin care este marcat dreptul de a călători cu un titlu tarifar;

23. validatoare - aparate cu ajutorul cărora se validează titlurile de călătorie în mijloacele de transport public local de persoane şi în staţiile dotate cu astfel de aparate;

În prezentul Regulament autobuzele, troleibuzele, tramvaiele si microbuzele sunt denumite cu termenul generic de mijloace de transport public de persoane.

CTP Cluj-Napoca

Compania de Transport Public Cluj Napoca SA este subordonată Primariei Municipiului Cluj-Napoca. Compania prestează servicii către populaţie, principala activitate fiind transportul de persoane în municipiul Cluj-Napoca şi în zona Metropolitană.

Buletin noutăţi

Abonati-va pentru ultimele stiri.

Va puteti abona pentru a primi actualizari legate de una sau mai multe linii. Detalii aici.

Căutare

Contact

B-dul 21 Decembrie 1989 Nr. 128-130, 400604
Cluj-Napoca, Cluj
sugestii(at)ctpcj.ro
0264-430917

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii, esti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii. Afla detalii aici.